Friday 29 May 2015

INLOVE




Alltså är helt kär i väskan...Var och klämde på den lite idag efter jobbet ;) Fick sluta lite tidigare eftersom jag skulle springa till Vogue och sedan ett hotel i Mayfair för att hämta upp en klänning någon hade lånat. Så sjukt fint hotel, vill nästan ta en kaffe och sätta mig i lobbyn och plugga. På tal om plugga så har jag fått två veckor off min praktik nu, så bara att plugga hårt inför redovisningen. Ska bli så skönt när den är över! Sedan blir det ännu mer praktik, men tror jag kommer få till en Sverige Resa, 19 Juli till 2 Augusti. Nästan två veckor på hemmaplan!Saknar min bästis och fina familj så det värker. Kommer kännas sjukt konstigt att inte vara med någon av parterna på min 21 års dag. Här i London är 21 störta talet att fylla, eftersom jag bor här så faller det in för mig med ;) 

Ikväll har jag varit på gymmet med Diana och nu sitter jag och äter soppa. Haha fancy middag en fredagskväll! Imorgon ska jag PLUGGA och träna, förhoppningsvis något litet kul på kvällen!?

I am totally in love with this bag ... I payed it a visit and stroked it a little today after work;) Got to finish a bit earlier because I had to run to Vogue and then a hotel in Mayfair to pick up a dress someone had borrowed. Such a nice hotel, almost want to grab a coffee and sit in the lobby and study one day. Speaking of study, I've got two weeks off my internship now, so now just study hard for final hand in and presentation. It will be so nice when it's over! Then I will intern even more! I am loving every day of it! But think I will get a homebound trip, 19 July to 2 August. Nearly two weeks at home! Miss my best friend and amazing family. Will feel strange not being with neither of them on my 21st birthday. Here in London is 21 the biggest birthday, because I live here it appeals to me as well ;)

Tonight I've been in the gym with Diana and now I am sitting and eating soup. Haha fancy late Friday dinner! Tomorrow I will be living in the library and gym, hopefully a little fun in the evening !? X

No comments:

Post a Comment