Monday 25 May 2015

MONDAY 2.0

God Morgon Finisar,

Sitter och äter min hemmagjorda muesli med goiji och turkist yoghurt. Ska snart dressa om och bege mig mot uni. Har haft långhelg pga Bank Holiday, så i söndags var jag och Diana på whiteparty på Radio Rooftop bar, det började egentligen kl 2 men vi var där vid 6 tiden. Var lika kul då! Efter alldeles för mycket champagne och dansande drog vi till Raffles i Chelsea. Där vi dansade lite till och sedan tog en uber hem vid 1 tiden, jag som druckit på tom mage var hungrig hehe. Måndagen bestod av bakishet, 6h på stan eftersom jag inte bara kan vara hemma en hel dag, OCD. Fick med mig ett par skinn espandrillos och klarblå top från Topshop, samt en vit kavaj från Zara. Men är lite skeptiskt...

Good Morning Finisar

Sitting and eating my homemade muesli with goiji and Turkish yoghurt. Will soon get dressed and head me towards uni. Have had long weekend due to the Bank Holiday, so Sunday me and Diana at the White Party at Radio Rooftop bar, it actually began at 2 am but we were there at 6 o'clock. Was just as much fun then! After much too much champagne and dancing we went to Raffles in Chelsea. Where we danced some more and then took an uber home at 1, mw who was drinking on an empty stomach was hungry hehe. Monday consisted of a huge hungover, 6h on the town because I can not just stay at home all day, OCD. Got me a pair of leather espadrilles and clear blue top from Topshop, and a white blazer from Zara. But are a little skeptical ...

No comments:

Post a Comment